Zobrazuje procento návštěvníků vašeho webu, kteří zobrazenou stránku opustili okamžitě po vstupu. Díky této metrice můžete vyhodnotit relevanci svého webu či jednotlivých stránek a sdělení svých reklam, které zákazníky na místo určení přivedli.
Metoda pro získání kreativních nápadů k realizaci kampaně, která probíhá ve skupině lidí, kteří říkají různé nápady.
Česky znalost značky nebo povědomí o značce ukazuje, kolik procent lidí z cílové skupiny značku zná. V marketingu se využívá pro práci se značkou obvykle rozdělení na:
Spontánní znalost značky – měří se pomocí obecné otázky „Jakou značku z odvětví X znáte?“ Cílem je zjistit, jaké značky si respondenti spontánně vybaví.
Podpořená znalost značky – měří s pomocí konkrétní otázky „Znáte značku X?“ Cílem je zjistit, zda respondenti značku znají a mají povědomí
Povědomí o značce se zvyšuje jejím cíleným budováním/řízením.
Popisuje, jakou konkrétní zkušenost má zákazník s danou značkou. Ať už jde o emoce, které kontakt se značkou vyvolává nebo představy o tom, co značka představuje.
Označení pro podlinkovou komunikaci (below the line), která je charakterizována přesným zacílením na konkrétní cílovou skupinu. Je opakem nadlinkové komunikace, pro kterou se využívají masmédia a cílí na široké spektrum lidí.