Archiv blogu

Gamifikace

Pro zvýšení atraktivity produktu nebo služby se v marketingu a obchodu používají herní principy a techniky, které hravou a zábavnou formou přitahují větší pozornost zákazníků.

GIF

Graphics Interchange Format (GIF) je grafický formát, který se využívá se pro krátké animace a videa. Nejčastěji je využíván v zábavné formě na sociálních sítích.

Google Analytics

Nástroj, který umožňuje vlastníkům a správcům webových stránek získávat statistická data o uživatelích webu.

Google Search Console

Nástroj pro správce webů, který zobrazuje, jak je konkrétní stránka výkonná. V jednom rozhraní je tak možné zjistit, jak je web úspěšný ve vyhledávačích na konkrétní klíčová slova, jaké externí odkazy na stránky vedou či další technické podrobnosti o indexování stránky a výsledcích reklamy, pro které je potřeba Google Search Console propojit s Google Analytics.

Guerrilla marketing

Část marketingové strategie, při které se firmy s minimálním rozpočtem snaží pomocí originálního nápadu oslovit co největší množství lidí. Je tak vhodný jak pro malé, tak velké společnosti, které mohou díky zajímavému nápadu zaujmout širokou veřejnost.