Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes

Archivy

  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červenec 2020

Rubriky

  • Brand Building
  • Case study
  • Grafika
  • Marketing

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace
Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes

Cílová skupina

od Lukáš Zelený15. 1. 2021

Úzce nebo obecněji definovaná skupina lidí, na které je mířena komunikace značky.

Cílovou skupinu je pro základní účely možné definovat podle věkové kategorie či pohlaví (např. muži 18-25) a postupně je rozšiřovat o další demografické údaje (město x vesnice; SŠ x VŠ …) a jiné údaje, které pomáhají vystihnout cílovou skupinu – např. zájmy, zvyklosti a návyky, spotřebitelské chování, životní styl apod.

Pro jednotlivé cílové skupiny jsou následně vytvářeny persony, které pomáhají při tvorbě komunikační strategie lépe pochopit motivace i bariéry skupiny lidí, ke kterým je komunikace směřována.

0
Sdílení
Sdílet na FacebookuSdílet na Twitteru
Předchozí

C2C – Consumer to consumer

15. 1. 2021
Další

Claim

15. 1. 2021

E-book zdarma

Nejčtenější články

  • E-book zdarma: Sebejistá značka
  • Archetypy pomáhají budovat silné značky
  • Barva značky nastavuje očekávání zákazníků
  • Ulovili jsme rybáře na nového pomocníka
  • Model See-Think-Do-Care míří na potřeby zákazníků

Newsletter

Všichni, kteří se zajímají o marketing, by měli neustále sledovat dění ve svém oboru. Stačí, když zadáte e-mail, a my Vám budeme pravidelně posílat zajímavé tipy a naše zkušenosti z praxe.

    Sledujte nás

    • Články
    • Případové studie
    • O nás
    • Slovník pojmů
    • Creative Heroes

    © 2021 Creative Heroes. All rights reserved.