Archiv blogu

Klíčová slova

Uživateli nejčastěji používaná a vyhledávaná související s vaší webovou stránkou. Podle analýzy klíčových slov využijte obvyklá slova a fráze na přesných místech svého webu, díky čemuž zvýšíte relevanci stránek. Stejně tak na základě klíčových slov oslovujete současné i potenciální zákazníky.

Komunikační agentura

Agentura, která zastřešuje jednotnou a autentickou komunikaci klienta. Jejím cílem je předat zákazníkům sdělení firmy napříč různými komunikačními kanály. Kromě samotné exekutivy navrhuje i strategický postup, jak v komunikaci nabídnout veřejnosti produkty/služby svého klienta.

Konverzní poměr

Kolik návštěvníků z celkového počtu návštěv došlo až na konec zákaznické cesty a provedli konverzi. Používá se pro měření výkonu webu a průchodnosti stránek k dosažení cíle. Může jít o nákup, registraci k odběru newsletteru nebo třeba domluvení schůzky.

KPI – Key Performance Indicator

KPI je zkratkou anglických slov Key Performance Indicator (klíčový indikátor výkonu). Jde o metriku, která monitoruje to, co je pro organizaci důležité a velmi úzce souvisí s jejím výkonem a zdravím. KPI se formulují v různých oblastech – např. může jít o značku, kampaň, obrat, zisk atd.