Archiv blogu

Banner

1) Online: Jedna z nejčastějších forem internetové reklamy. Zobrazuje se v různých formátech na internetových stránkách.


2) Offline: Vodorovná cedule, transparent, pruh plátna apod. Nejčastěji se využívá jako reklamní sdělení na konkrétním místě prodeje.

Bannerová slepota

S masivním rozšířením reklamy (online i offline) roste počet lidí, kteří ignorují nebo přehlíží vaši bannerovou reklamu. Lidé tak nevnímají vaše sdělení. Můžete zvolit agresivní typ reklamy na banneru, které sice bude nepřehlédnutelné, ale vyvolá negativní pocit u potenciálního zákazníka, protože je rušivé. Obranou proti bannerové slepotě může být nativní reklama, kdy lidem nejprve nabízíte relevantní obsah a až následně se snažíte o prodej.

Behaviorální marketing

Behaviorální marketing se zabývá komplexní analýzou chování vašich zákazníků. Cílem je dosáhnout větší efektivity, navýšení konverzního poměru a následnému snížení nákladů.

Billboard

Obecný název pro formát velkoplošné venkovní reklamy s obvyklým rozměrem 5,1 x 2,4 metrů.

Blog

Vlastní médium pro jednotlivce i firmy pro textovou komunikaci zákazníky/čtenáři (médium pro komunikace formou videí je vlog). V marketingu slouží jako jeden z nástrojů, který pomáhá naplňovat strategii značky, vztah se zákazníky a kvalitu relevanci internetových stránek.