Archiv blogu

Impulzivní nákup

Typ nákupního chování u zákazníků, kdy nakoupí produkt/službu, kterou z počátku neměli nebo o ní vůbec nepřemýšleli.

In-store

Reklama v místě prodeje. Pro zobrazení reklamy je možné využít jakýchkoliv prostor a předmětů, které jsou součástí prodejny, případně rozšířit možnosti o mobilní stojany, wobblery a další formáty.

Inbound marketing

Marketingové aktivity, které zákazníkům prodávají nepřímo. Cílem je zaujmout unikátním a relevantním obsahem, který přitáhne pozornost k danému produktu/službě. Často je tak inbound marketing překrýván s Content marketingem, pro který je nadřazenou kategorií.

Instore radio

Audiospot, který je vysílaný přímo v prodejně. Využívá se zejména pro komunikaci akčních nabídek, soutěží a nabízených novinek.

IP adresa

Číslo, které jednoznačně identifikuje počítač v síti (internetu). IP adresu má každý počítač, v případě firemní sítě může být využívána pouze jedna IP adresa pro všechny uživatele.