Jeden z nástrojů využívaných v rámci Direct Marketingu. Jde o korespondenci (elektronickou i listovou).
Jeden z nástrojů využívaných v rámci Direct Marketingu. Jde o korespondenci (elektronickou i listovou).
Typ marketingu, který je založen na přímé komunikaci mezi zástupcem značky (v jakékoliv podobě) a potenciálním zákazníkem.
Marketing založený na zapojení zákazníků do komunikace a případně následného vývoje samotného produktu.
Rozšířená zkratka FMCG označuje rychloobrátkové zboží pro spotřebitele, mezi které patří např. potraviny, nápoje, kosmetika či spotřební elektronika. Tyto výrobky mají společné, že jsou nakupovány často a pravidelně, díky tomu dochází k jejich rychlé spotřebě.
Jedna z možností výzkumné metody pro kvalitativní analýzu, která na základě rozhovorů s lidmi zjišťuje, jaké jsou motivace či bariéry cílové skupiny. Výsledné hypotézy pomáhají vytvářet marketingovou strategii značky.
Pro zvýšení atraktivity produktu nebo služby se v marketingu a obchodu používají herní principy a techniky, které hravou a zábavnou formou přitahují větší pozornost zákazníků.