Typ marketingu, které necílí přímo na lidi, ale zaměřuje se na firmy a jiné právnické sdružení.
Typ marketingu, které necílí přímo na lidi, ale zaměřuje se na firmy a jiné právnické sdružení.
Druh marketingu, který má za cílovou skupinu konkrétní lidi. Své produkty/služby nabízí k využití širokému spektru lidí. Značka tak komunikuje s mnoha potenciálními zákazníky.
S masivním rozšířením reklamy (online i offline) roste počet lidí, kteří ignorují nebo přehlíží vaši bannerovou reklamu. Lidé tak nevnímají vaše sdělení. Můžete zvolit agresivní typ reklamy na banneru, které sice bude nepřehlédnutelné, ale vyvolá negativní pocit u potenciálního zákazníka, protože je rušivé. Obranou proti bannerové slepotě může být nativní reklama, kdy lidem nejprve nabízíte relevantní obsah a až následně se snažíte o prodej.
Behaviorální marketing se zabývá komplexní analýzou chování vašich zákazníků. Cílem je dosáhnout větší efektivity, navýšení konverzního poměru a následnému snížení nákladů.
Označení pro význam, který značka přináší cílové skupině.
Vlastní médium pro jednotlivce i firmy pro textovou komunikaci zákazníky/čtenáři (médium pro komunikace formou videí je vlog). V marketingu slouží jako jeden z nástrojů, který pomáhá naplňovat strategii značky, vztah se zákazníky a kvalitu relevanci internetových stránek.