Reklama mimo domov zákazníků. Reklama může být zobrazena ve vnitřních i venkovních prostorech.
Typický zákazník určitého segmentu z definované cílové skupiny, který pomáhá usnadnit nastavení komunikace. Díky personě je možné pro širší skupinu lidí poznat jejich potřeby, problémy i motivaci v jednotlivých krocích nákupního procesu.
Čím detailněji je persona definovaná a ověřená na základě skutečných dat, tím lépe je možné připravit konkrétní sdělení.
Pro jednotlivé produkty/služby existuje více person, které odpovídají počtu zákaznických segmentů.
Metrika, která ukazuje, jaký je poměr nákladů na kampaň vzhledem k obratu, který přinese.
Reklamní materiály nebo aktivity, které probíhají přímo na místě prodeje. Obvykle komunikují cenu (akční nabídku) či novinku. Pomáhají tak v komunikaci upozornit na konkrétní produkt/službu.
Dokument, který vyhodnocuje nákladů a úspěšnosti mediálního plánu. Po skončení kampaně dochází ke srovnání plánovaných a reálných parametrů kampaně.
V internetové reklamě je tak označen model platby reklamy, kdy inzerent platí za kliknutí na jejich reklamu na různých místech (vyhledávače, sociální sítě…). Tento model patří mezi jednu z nejefektivnějších forem, ve které inzerent neplatí za uživatele, kteří uvidí jeho sdělení, ale zaplatí pouze za uživatele, kteří přímo navštíví jeho stránku.
Vztah s veřejností, do kterého jsou zapojena média, státní instituce či samotní zákonodárci. Pomocí různých nástrojů vytváří PR obraz firmy před širokou veřejností. Stejně tak se může podílet na komunikaci v rámci interních procesů.