Segment je skupina zákazníků, které má smysl chápat jako určitý celek.
Segment je skupina zákazníků, které má smysl chápat jako určitý celek.
Search Marketing se rozděluje na tři základní kategorie (SEO, PPC, přednostní výpisy), které mají za cíl zefektivnit internetovou reklamu na základě klíčových slov.
Optimalizace pro vyhledávače je proces, který se dělí na on-page a off-page faktory, které ovlivňují výslednou pozici stránky ve vyhledávačích. Díky správné optimalizaci webu se stránky zobrazují na lepších místech a získávají tak nejen vyšší organickou návštěvnost, ale pomáhají i snížit náklady na reklamu v rámci PPC.
Strategická analýza, která se používá napříč všemi obory. Dokáže komplexně pokrýt aktuální i budoucí dění ve firmě, díky tomu, že se zaměřuje na silné a slabé stránky, příležitostí i potenciální hrozby. Výstupem je tak celková analýza vnitřního fungování firmy i konkurence.