Archiv blogu

In-store

Reklama v místě prodeje. Pro zobrazení reklamy je možné využít jakýchkoliv prostor a předmětů, které jsou součástí prodejny, případně rozšířit možnosti o mobilní stojany, wobblery a další formáty.

Inbound marketing

Marketingové aktivity, které zákazníkům prodávají nepřímo. Cílem je zaujmout unikátním a relevantním obsahem, který přitáhne pozornost k danému produktu/službě. Často je tak inbound marketing překrýván s Content marketingem, pro který je nadřazenou kategorií.

Instore radio

Audiospot, který je vysílaný přímo v prodejně. Využívá se zejména pro komunikaci akčních nabídek, soutěží a nabízených novinek.

IP adresa

Číslo, které jednoznačně identifikuje počítač v síti (internetu). IP adresu má každý počítač, v případě firemní sítě může být využívána pouze jedna IP adresa pro všechny uživatele.

Jingle

(Reklamní) znělka v rádiu a TV. Jeden ze symbolů značky, který pomáhá k rozlišení a vyšší znalosti značky.

Klíčová slova

Uživateli nejčastěji používaná a vyhledávaná související s vaší webovou stránkou. Podle analýzy klíčových slov využijte obvyklá slova a fráze na přesných místech svého webu, díky čemuž zvýšíte relevanci stránek. Stejně tak na základě klíčových slov oslovujete současné i potenciální zákazníky.

Komunikační agentura

Agentura, která zastřešuje jednotnou a autentickou komunikaci klienta. Jejím cílem je předat zákazníkům sdělení firmy napříč různými komunikačními kanály. Kromě samotné exekutivy navrhuje i strategický postup, jak v komunikaci nabídnout veřejnosti produkty/služby svého klienta.