Reklama v místě prodeje. Pro zobrazení reklamy je možné využít jakýchkoliv prostor a předmětů, které jsou součástí prodejny, případně rozšířit možnosti o mobilní stojany, wobblery a další formáty.
Marketingové aktivity, které zákazníkům prodávají nepřímo. Cílem je zaujmout unikátním a relevantním obsahem, který přitáhne pozornost k danému produktu/službě. Často je tak inbound marketing překrýván s Content marketingem, pro který je nadřazenou kategorií.
Graficky zpracované informace, které jsou tak pro veřejnost snadněji pochopitelné.
Audiospot, který je vysílaný přímo v prodejně. Využívá se zejména pro komunikaci akčních nabídek, soutěží a nabízených novinek.
Uživateli nejčastěji používaná a vyhledávaná související s vaší webovou stránkou. Podle analýzy klíčových slov využijte obvyklá slova a fráze na přesných místech svého webu, díky čemuž zvýšíte relevanci stránek. Stejně tak na základě klíčových slov oslovujete současné i potenciální zákazníky.