Graphics Interchange Format (GIF) je grafický formát, který se využívá se pro krátké animace a videa. Nejčastěji je využíván v zábavné formě na sociálních sítích.
Nástroj, který umožňuje vlastníkům a správcům webových stránek získávat statistická data o uživatelích webu.
Nástroj pro správce webů, který zobrazuje, jak je konkrétní stránka výkonná. V jednom rozhraní je tak možné zjistit, jak je web úspěšný ve vyhledávačích na konkrétní klíčová slova, jaké externí odkazy na stránky vedou či další technické podrobnosti o indexování stránky a výsledcích reklamy, pro které je potřeba Google Search Console propojit s Google Analytics.
Systém pro správu měřicích kódů na webových stránkách.
Část marketingové strategie, při které se firmy s minimálním rozpočtem snaží pomocí originálního nápadu oslovit co největší množství lidí. Je tak vhodný jak pro malé, tak velké společnosti, které mohou díky zajímavému nápadu zaujmout širokou veřejnost.
Typ nákupního chování u zákazníků, kdy nakoupí produkt/službu, kterou z počátku neměli nebo o ní vůbec nepřemýšleli.