Akvizice obecně funguje jako označení pro rozšíření portfolia. V B2C půjde o získání nového zákazníka, v B2B může kromě nového klienta akvizice znamenat i rozšíření portfolia v podobě získání nového produktu (odkup značky).
Forma guerilla marketingu, která využívá ambientních médií. Ambientní marketing je nejčastěji realizován na OOH (out-of-home), kde má za cíl pobavit nebo překvapit široké spektrum lidí, kteří se s vaším sdělením setkají. Vyznačuje se vysokou mírou originality, která přitáhne značce nové zákazníky.
Ambientní média jsou označována nestandardní a netradiční média obvykle ve veřejném prostoru, která přitahují pozornost a rozruch kolem značky. Obvykle jsou používány na zvýšení znalosti značky, kreativním způsobem je však možné je využít i pro samotný prodej.
Analýza klíčových slov patří mezi základní prvek online marketingu. Pomocí analýzy získáte slova a fráze, které vaši potenciální zákazníci používají. Snadněji jim tak můžete nabídnout, co potřebují. Zároveň je analýza klíčových slov jednou z podmínek pro vybudování kvalitního webu, který bude relevantní pro vyhledávače.
Anchor text označuje viditelný text odkazu, který vede na jinou webovou stránku.
Za nadlinkovou komunikaci se označuje komunikace kampaní, která využívá masová média (TV, rádio, print, OOH rekama…), díky kterým dokáže oslovit co největší počet lidí. Je opakem podlinkové komunikace, která se zaměřuje na přesné cílení reklamy pro konkrétní uživatele.
Atribuční model pomáhá při vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých zdrojů návštěv a jejich konverzního poměru. Na základě dat tak můžete optimalizovat své výdaje pro média.
Atributy pomáhají při tvorbě strategie značky, kde jsou jedním z několika vstupů, které pomáhají definovat archetyp značky. Můžete si zvolit atribut/vlastnost mladá a dynamická značka, jejíž brand bude moderní nebo naopak je vaše značka tradiční a konzervativní, podle čehož bude definována vaše komunikace.
Z atributů částečně vyplývají benefity značky neboli konkurenční výhody, které nabízí zákazníkům.