Archiv blogu

Product Placement

Využití konkrétního produktu nebo zmínění služby ve filmu, seriálu a jiných video formátech, jejichž primárním cílem není prodávat zmíněný prvek. Product Placement může být aktivní, kdy je produkt/služba součástí scénáře, nebo pasivní, kdy je pouze doplňkem nebo dekorací.

Reklama

Reklama je placená prezentace vlastního sdělení na základě potřeb, které vedou k dosažení cíle. Cílem může být např. vyšší prodej nebo zvýšení povědomí o daném tématu či značce.

Remarketing

Cílení oslovení zákazníků, kteří se už se značkou dostali do kontaktu. Pomáhá pro zvýšení efektivity online reklamy.

SEO – Search Engine Optimization

Optimalizace pro vyhledávače je proces, který se dělí na on-page a off-page faktory, které ovlivňují výslednou pozici stránky ve vyhledávačích. Díky správné optimalizaci webu se stránky zobrazují na lepších místech a získávají tak nejen vyšší organickou návštěvnost, ale pomáhají i snížit náklady na reklamu v rámci PPC.

Storyboard

Základem reklamy je idea, která je následně rozpracovaná do storyboardu, který pomocí obrázků doplněnými texty vizuálně zobrazuje, jak bude reklama vypadat. Pomáhá ke snadnějšímu pochopení námětu a následné komunikaci a vizualizaci sdělení.

SWOT analýza

Strategická analýza, která se používá napříč všemi obory. Dokáže komplexně pokrýt aktuální i budoucí dění ve firmě, díky tomu, že se zaměřuje na silné a slabé stránky, příležitostí i potenciální hrozby. Výstupem je tak celková analýza vnitřního fungování firmy i konkurence.