Moderní technologie pomáhají efektivnějším nastavení procesů, a firmám tak šetří hodně peněz. Své o tom ví i náš klient Medor, který poskytuje farmaceutickým a FMCG firmám CRM řešení včetně automatizovaného reportingu. Ke kvalitnímu produktu potřebovali postavit silnou značku, která bude úspěšná na českém i zahraničním trhu.
Od června jsme s Medorem začali připravovat strategii značky, která už sice působí 17 let na trhu, přesto však neměla své pevné místo mezi ostatními značkami. Pro začátek jsme si s klientem definovali hodnoty, vizi a poslání značky, na které navázala analýza konkurence.
Budování značky
Pomalu se nám v hlavách začala rodit pozice, kterou by měl Medor na trhu zastávat. Jejich pečlivost a pro zákaznický přístup ke klientům, jasně směřoval k archetypu pečovatele. Ve chvíli, kdy jsme měli positioning, přišly na řadu persony, které jsme připravili pro segment B2B i B2C.
Po každém kroku jsme pro klienta připravili workshop, na které jsme verifikovali jednotlivé hypotézy a společně rozvíjeli směřování značky, aby co nejpřesněji odpovídala hodnotám a vizi této IT firmy.
Komunikace podle person
Následně jsme vytvořili několik charakterů, které odpovídají typickým zákazníkům i jednotlivým zaměstnancům Medoru. Ti nám pomáhají v komunikaci naplňovat strategii a jednoznačně odlišují klienta od konkurence.
Na závěr úvodního dokumentu se strategií značky jsme také doplnili tonalitu značky, která obsahovala obecné informace, ale i konkrétní ukázky, jak komunikovat se zákazníky. Aktuálně pracujeme na implementaci samotné strategie na jednotlivých komunikačních kanálech.