Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes

Archivy

  • Březen 2022
  • Listopad 2021
  • Září 2021
  • Červenec 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červenec 2020

Rubriky

  • Brand Building
  • Case study
  • Copywriting
  • Grafika
  • Marketing
  • Online marketing

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace
Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes
Case study,

Charaktery zobrazují pečovatele z Medoru

od Lukáš Zelený28. 11. 2020
reference_Medor_5

Moderní technologie pomáhají efektivnějším nastavení procesů, a firmám tak šetří hodně peněz. Své o tom ví i náš klient Medor, který poskytuje farmaceutickým a FMCG firmám CRM řešení včetně automatizovaného reportingu. Ke kvalitnímu produktu potřebovali postavit silnou značku, která bude úspěšná na českém i zahraničním trhu.

Od června jsme s Medorem začali připravovat strategii značky, která už sice působí 17 let na trhu, přesto však neměla své pevné místo mezi ostatními značkami. Pro začátek jsme si s klientem definovali hodnoty, vizi a poslání značky, na které navázala analýza konkurence. 

Budování značky

Pomalu se nám v hlavách začala rodit pozice, kterou by měl Medor na trhu zastávat. Jejich pečlivost a pro zákaznický přístup ke klientům, jasně směřoval k archetypu pečovatele. Ve chvíli, kdy jsme měli positioning, přišly na řadu persony, které jsme připravili pro segment B2B i B2C.

Jeden z prvních klíčových vizuálů, který jsme připravili pro český trh.
Jeden z prvních klíčových vizuálů, který jsme připravili pro český trh.

Po každém kroku jsme pro klienta připravili workshop, na které jsme verifikovali jednotlivé hypotézy a společně rozvíjeli směřování značky, aby co nejpřesněji odpovídala hodnotám a vizi této IT firmy. 

Komunikace podle person

Následně jsme vytvořili několik charakterů, které odpovídají typickým zákazníkům i jednotlivým zaměstnancům Medoru. Ti nám pomáhají v komunikaci naplňovat strategii a jednoznačně odlišují klienta od konkurence. 

Na závěr úvodního dokumentu se strategií značky jsme také doplnili tonalitu značky, která obsahovala obecné informace, ale i konkrétní ukázky, jak komunikovat se zákazníky. Aktuálně pracujeme na implementaci samotné strategie na jednotlivých komunikačních kanálech.

Jedním z prvních kroků pro rok 2021 bude i redesign a optimalizace webu.
Jedním z prvních kroků pro rok 2021 bude i redesign a optimalizace webu.

archetyparchetyp pečovatelbrandbrand strategybrandingmarketingpersonytone of voice
0
Sdílení
Sdílet na FacebookuSdílet na Twitteru
Předchozí

Archetyp neviňátka vrací zákazníky do dětství

14. 11. 2020
Další

Jak pracovat s archetypy při budování značky

28. 11. 2020

E-book zdarma

Nejčtenější články

  • E-book zdarma: Sebejistá značka
  • Potřebujete definovat atributy značky nebo jde o přežitek?
  • Archetyp mudrc nabízí poznání
  • Archetyp kouzelníka přenáší sny do reality
  • Archetypy pomáhají budovat silné značky

Newsletter

Všichni, kteří se zajímají o marketing, by měli neustále sledovat dění ve svém oboru. Stačí, když zadáte e-mail, a my Vám budeme pravidelně posílat zajímavé tipy a naše zkušenosti z praxe.

    Sledujte nás

    • Články
    • Případové studie
    • O nás
    • Slovník pojmů
    • Creative Heroes

    © 2023 Creative Heroes. All rights reserved.