Nejrychleji rostoucí český wellnes Saunia patří mezi jednoho z našich dlouhodobých klientů, se kterým se stal lídrem ve svém oboru díky kvalitním službám a zájmu lidí o zdravý životní styl, ale také na základě dlouhodobé strategie pro růst značky a její implementaci v online i offline prostoru.
Ve chvíli, kdy tyhle řádky připravujeme, už dobře víme, že s tématem silné imunity a posílení zdraví jsme s klientem neudělali krok špatným směrem. Předcházelo tomu spoustu lokálních i celorepublikových kampaní, které pomohli vybudovat pevnou pozici značky na trhu.
Realita přenesená do vizuálů
Saunové světy Saunia nabízejí ve svých jedenácti pobočkách příjemné prostředí tvořené syrovými přírodními materiály, jako je cedrové dřevo nebo břidlice, které na první pohled přitahují zákazníky. Proto jsme je přenesli do vizuálního stylu značky, do kterého nebylo dlouho potřeba zasahovat.
Tiskové výstupy naplňovaly cílenou pozici na základě jednoduchého a elegantního zpracování, ve kterém vychází barevnost z materiálů použitých v interiérech saunového světa. Značka hojně využívá ikonografii a profesionální fotografie. Ani na jejich využití jsme nezapomněli při tvorbě podrobného brand manuálu, který zastřešuje kompletní nastavení všech aspektů značky.
Brand manuál pro stovky výstupů
Brand manuálu i definované tonalitě odpovídá web, který jsme pro SAUNII designovali a následně vyvinuli. Každá z jedenácti poboček má svá specifika, proto jsme se vydali cestou domovské stránky, odkud se zákazníci snadno dostanou na stránku saunového světa v jejich okolí.
Kromě toho je součástí webu i edukativní část, která navazuje na obsahovou strategii, ve které přibližujeme svět saun široké veřejnosti. Kromě life-stylového obsahu, kde čtenáři najdou stovky tipů, jak si saunování nejlépe užít, jsme se zaměřili i na trendy ze zahraničí, jednotlivé druhy saun a jejich přínos.
Saunový svět z pohodlí domova
Pro větší interakci návštěvníků webu jsme spustili i virtuální prohlídky, které přilákalo tisíce nových zákazníků, z nichž se stali milovníci saunování a na vybavení a zážitek ze saunových světů nedají dopustit. Právě design poboček byl velkou výzvou, do které se pustil architekt Mojmír Ranný, kterému jsme sekundovali s vývojem dřevěných světelných log a orientačního systému.
Každá pobočka má svá specifika, a tak i každý orientační systém musí být vytvořený na klíč včetně výroby jednotlivých prvků. Kromě informační cedule na recepci to zahrnuje zhruba 30 světelných cedulek vyrobených z duralu, břidlice a mléčného skla.
Přijďte se vypařit
Součástí dlouhodobé spolupráce je také zaštítění veškeré komunikace ať už na sociálních sítích, e-mailingu či blogu. V průběhu roku připravujeme několik komunikačních kampaní, které prezentují saunování jako zábavnou relaxační činnost, která pomáhá posílit imunitu.
SAUNIA je představena jako místo, kam si můžete přijít s přáteli odpočinout od stresu. Zkrátka, na chvilku se vypařit. Série klíčových vizuálů imageové kampaně cílí na různé typy klientů, které spojuje právě saunování.