Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes

Archivy

  • Březen 2025
  • Únor 2025
  • Listopad 2024
  • Červen 2024
  • Listopad 2023
  • Září 2023
  • Červen 2023
  • Březen 2022
  • Listopad 2021
  • Září 2021
  • Červenec 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červenec 2020

Rubriky

  • Brand Building
  • Case study
  • Copywriting
  • Grafika
  • Marketing
  • Online marketing
  • Sociální sítě
  • Uncategorized

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace
Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes
Grafika, Marketing, Online marketing,

Nahradí nás umělá inteligence?

od Lukáš Zelený22. 6. 2023
IMG_5754

Únor 2023. Brace yourself. Všechny tvrdě pracující v odvětví marketingu nahradí ChatGPT. Není úniku. Začali jsme se pomalu smiřovat s tím, že si zkrátka budeme muset najít novou práci. Zatímco jsme si ale psali životopisy, došlo nám, že to nejspíš ještě nebude tak horké.  Během uplynulých pár měsíců jsme totiž o Chat GPT zjistili, že je opravdu skvělý sluha, ale zlý pán.

Pojďme se mrknout na to, jako ho (ne)využívat pro obsahový marketing: 

Generování nápadů na obsah

ChatGPT může být skvělým sparing parťákem při hledání relevantních a zajímavých témat jak pro obsahové kampaně, tak pro obsah na sociálních sítích. ChatGPT vám totiž často nabídne nové nápady a směr, kterým byste se sami možná vůbec nevydali. 

Kontrola a úprava textu 

Při tvorbě obsahu je důležité, aby byl text nejen gramaticky správný, ale i srozumitelný a dobře strukturovaný. ChatGPT skvěle poslouží jako virtuální editor, který vám pomůže jak s kontrolou, tak se stylizací textu. 

Optimalizace klíčových slov

Využití ChatGPT při optimalizaci klíčových slov může být pro obsahový marketing velkou výhodou. Pomůže s identifikací relevantních klíčových slov, optimalizací obsahu a hravě vám zvládne navrhnout nové varianty klíčových slov. 

ChatGPT vám může pomoci definovat i atributy vaší značky.

Navržení struktury článků 

Pokud potřebujete pomoci získat správnou strukturu pro svůj článek, ChatGPT vám rád pomůže. Navrhne nadpisy a podnadpisy, obsahové body a textu dodá chronologický nebo tématický řád.

Abychom ale ChatGPT jen nechválili, zde je pár věcí, na které si dát pozor: 

Informace nemusí být pravdivé 

Na to jste ostatně upozorněni hned na úvodní stránce. Umělá inteligence zatím není schopna odhalit všechny nepravdivé informace, které se kdy internetem šířily. Navíc zatím pracuje s daty zveřejněnými do roku 2021. 

Texty nebývají přesvědčivé a nevystihnou tonalitu brandu

Jemné jazykové nuance. Slovní hříčky a vtípky. Jednotný styl komunikace brandu. To zatím ChatGPT nezvládá. 

Přečtěte si více o tom, jak vašemu brandu nastavit správný tón komunikace.

 A hlavně, NEJSTE TO VY! 

Po několikaměsíčním kontaktu s umělou inteligencí tak můžeme konstatovat, že opět pomalu zaplouváme do našich vysezených kancelářských křesel a pracujeme dál. 

marketingonline
0
Sdílení
Sdílet na FacebookuSdílet na Twitteru
Předchozí

Jak být vidět a prodávat v záplavě bannerů

28. 3. 2022
Další

Emoční marketing: jak vytvořit silné vazby se zákazníky

14. 9. 2023

E-book zdarma

Nejčtenější články

  • E-book zdarma: Sebejistá značka
  • DeepSeek: revoluce v AI nebo nástroj čínské kontroly?
  • Lednový social wrap: co nového přinesly sociální sítě?
  • Super Bowl: svátek reklamy (a amerického fotbalu)
  • Archetyp kouzelníka přenáší sny do reality

Newsletter

Všichni, kteří se zajímají o marketing, by měli neustále sledovat dění ve svém oboru. Stačí, když zadáte e-mail, a my Vám budeme pravidelně posílat zajímavé tipy a naše zkušenosti z praxe.

    Sledujte nás

    • Články
    • Případové studie
    • O nás
    • Slovník pojmů
    • Creative Heroes

    © 2025 Creative Heroes. All rights reserved.