Uvést mezi rybáře nový originální produkt Unicarp III New Generation. Tak znělo zadání, kterého jsme se ujali a pro společnost ZICO jsme následně definovali vizuální styl, vyvinuli webovou aplikaci spolu s 3D modelem a animací jejich nového pomocníka na chytání ryb.
Firma ZICO začínala jako tradiční výrobce drobného rybářského artiklu, dnes jí na české a slovenském trhu patří výrazná pozice významného dodavatele rybářských potřeb, která se zaměřuje na dovoz prémiových značek z Asie a Ameriky vyrábějících pod obchodní značkou ZICO.
Vizuální styl na základě 3D modelu
Pro Indikátor Unicarp III New Generation jsme připravili klíčový vizuál, jenž měl za cíl vizuálně vystihnout přednosti produktu. Aby následné využití dokonale kopírovalo funkčnost i vzhled produkt, vyvinuli jsme detailní 3D model.
Vývoj webové aplikace
K uvedení na trh jsme vyvinuli také interaktivní aplikaci, díky které si uživatel vyzkouší veškeré funkce přístroje. Při zvolení funkce pod zvolenou ikonkou se začne přehrávat instruktážní video, které díky 3D animaci demonstruje danou funkci přístroje. Aplikace byla navržena pro dotykovou obrazovku, která je součástí prezentačního stánku na veletrzích.
Animované instruktážní videa
Aby zákazníci snadno a rychle pochopili jednotlivé funkce indikátoru, připravili jsme i jednoduchá vysvětlovací videa. Nejprve jsme si sami produkt důkladně nastudovali, otestovali. Poté jsme začali tvořit scénář, podle kterého jsme vytvořili tzv. rig (kostru loutky) produktu a rozpohyboval jej ve 3D softwaru. Celkem jsme připravili 13 animací.