Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes

Archivy

  • Březen 2025
  • Únor 2025
  • Listopad 2024
  • Červen 2024
  • Listopad 2023
  • Září 2023
  • Červen 2023
  • Březen 2022
  • Listopad 2021
  • Září 2021
  • Červenec 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červenec 2020

Rubriky

  • Brand Building
  • Case study
  • Copywriting
  • Grafika
  • Marketing
  • Online marketing
  • Sociální sítě
  • Uncategorized

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace
Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes
Case study,

Střihněte si výhru v Movemberu

od Lukáš Zelený10. 12. 2020
123240887_218496242953358_4537231129409657551_o

Byly horké letní dny, kdy slunce pálilo a náš tým kreativců se potil dvojnásob. Cílem bylo pro Orbico, které je oficiálním distributorem Braun pro Českou a Slovenskou republiku, připravit velkou spotřebitelskou soutěž. Věděli jsme, že termín koliduje s listopadovou klasikou v podobě Black Friday, přišli jsme však s originálnějším nápadem, který podporoval nejen prodej, ale také osvětovou akci Movember.

Cílem komunikační kampaně bylo samozřejmě motivovat lidi k nákupu produktů klienta. Chtěli jsme se však vyhnout tradičnímu soutěžnímu sdělení a do komunikace dodat i přidanou hodnotu. Proto jsme využili souběhu s Movemberem a možnosti upozornit na osvětovou akci. 

Od prvního nápadu jsme pracovali s knírem, který je charakteristický pro Movember. A ke kníru nás vedla cesta přes klientovy produkty. Tradiční listopadový Black Friday tak v komunikaci nahradila osvěta mužského zdraví, která byla spojena s možností pro české a slovenské zákazníky vyhrát ceny v hodnotě 400 000 Kč.

Online v hlavní roli

Vzhledem k situaci, kterou přinesl rok 2020, jsme věděli, že drtivá většina kampaně bude vedena pouze přes online kanály. Prodejny, které jsou největším zdrojem nákupů, byly zavřeny. Abychom dosáhli co největšího zásahu, rozdělili jsme soutěž na dvě fáze. 

Facebook byl hlavní komunikační kanál, který jsme využili k šíření povědomí o soutěži.
Facebook byl hlavní komunikační kanál, který jsme využili k šíření povědomí o soutěži.

První část byla zaměřena na vyvolání zájmu o Movember. Druhá fáze už více směřovala k produktům, stále však byla úzce spjata s tematikou mužského zdraví. Pro spuštění soutěže jsme připravili český i slovenský web, kde se mohli zákazníci registrovat, ale také podpořit Movember i si o něm zjistit více informací.

Stotisícová radost

Hlavní část komunikace soutěže probíhala na sociálních sítích, kde jsme využili Facebook, Instagram i YouTube, které jsme doplnili o display reklamu ve vyhledávačích, PR články a nativní reklamu. Během šesti týdnů se nám podařilo oslovit napříč kanály zajistit zobrazení přesahující 4 000 000. 

V průběhu soutěže jsme každý týden vylosovali deset soutěžících, kteří vyhráli chytré hodinky a povědomě jsme se připravovali na závěr, kdy vylosujeme ze všech zúčastněných jednoho, kterému na účtu přistane 100 000 Kč. Radost jsme udělali paní Monice z Kunčic pod Ondřejníkem, která si tak dostala pěkný předčasný vánoční dárek.

Web obsahoval nejen registrační formulář a informace o soutěži, z velké části byl zaměřen i na osvětu mužského zdraví.
Web obsahoval nejen registrační formulář a informace o soutěži, z velké části byl zaměřen i na osvětu mužského zdraví.
klíčový vizuálonlinePRpřípadová studiereferencesociální sítěspotřebitelská soutěž
0
Sdílení
Sdílet na FacebookuSdílet na Twitteru
Předchozí

Jak pracovat s archetypy při budování značky

28. 11. 2020
Další

Barva značky nastavuje očekávání zákazníků

29. 1. 2021

E-book zdarma

Nejčtenější články

  • E-book zdarma: Sebejistá značka
  • DeepSeek: revoluce v AI nebo nástroj čínské kontroly?
  • Lednový social wrap: co nového přinesly sociální sítě?
  • Super Bowl: svátek reklamy (a amerického fotbalu)
  • Archetyp kouzelníka přenáší sny do reality

Newsletter

Všichni, kteří se zajímají o marketing, by měli neustále sledovat dění ve svém oboru. Stačí, když zadáte e-mail, a my Vám budeme pravidelně posílat zajímavé tipy a naše zkušenosti z praxe.

    Sledujte nás

    • Články
    • Případové studie
    • O nás
    • Slovník pojmů
    • Creative Heroes

    © 2025 Creative Heroes. All rights reserved.