Archiv blogu

Content marketing

U obsahového marketingu jde více než jen o psaní/copywriting. Content marketing patří více do tzv. inbound marketingu, který netlačí tolik reklamní sdělení. Účelem obsahového marketingu tak není obvykle přímý prodej (samozřejmě existují výjimky), ale vyvolání pozornosti a navázání vztahu se zákazníky.

Do content marketingu patří veškerý obsah, který vyrábíte, tedy obrázky, články, infografiky, video obsah a další.

Vytvořený obsah má za úkol pomáhat naplnit marketingové cíle nenásilnou formou. Hlavní hodnota obsahového marketingu je přinášet unikátní a relevantní obsah pro konkrétní cílovou skupinu. Díky tomu vzrůstá zájem o značku nejen u veřejnosti, ale také u vyhledávačů.

Content strategy

Obsahová strategie je součástí marketingového mixu na vybraných komunikačních kanálech. Vychází ze znalosti cílové skupiny a jejích zájmů, pro které volí zajímavá témata v různých formátech.

Cookies

Kód, který je pomocí prohlížeče ukládán do paměti webové stránky pro potřeby další komunikaci stránky (majitele – značky) s návštěvníkem.

Copywriting

Vytváření textů, které zákazníkům jednoduše představují komunikační sdělení firmy v konkrétních komunikačních kanálech na základě marketingové a obsahové strategie. Člověk, který se věnuje copywritingu je označovaný jako copywriter.