Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes

Archivy

  • Březen 2025
  • Únor 2025
  • Listopad 2024
  • Červen 2024
  • Listopad 2023
  • Září 2023
  • Červen 2023
  • Březen 2022
  • Listopad 2021
  • Září 2021
  • Červenec 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červenec 2020

Rubriky

  • Brand Building
  • Case study
  • Copywriting
  • Grafika
  • Marketing
  • Online marketing
  • Sociální sítě
  • Uncategorized

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace
Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes
Case study,

Pomáháme lidem plnit sny o vlastním bydlení

od Lukáš Zelený15. 10. 2020
bb vizualizace2

S významným českým developerem nás pojí pouto už delší dobu. Na začátku nás zástupce MS INVEST oslovili pro přípravu několika tiskových materiálů, naše spolupráce se však rozrostla a dnes stojíme za strategickým rozvojem značky, která má za cíl udržet pozici stabilní společnosti, která se zaměřuje na výstavbu komerčních i nekomerčních prostorů v Praze, Brně a blízkém okolí.

Obor, který působí spíše konzervativně a málokterý developer se rozhodne vsadit na jinou než osvědčenou cestu. Podobně tomu bylo i u MS INVEST, zlom však přišel, když se blížilo jejich dvacetileté výročí, pro které jsme vytvářeli společnosti nové logo. 

Ke dvacetiletému výročí jsme klientovi navrhli nové logo.
Ke dvacetiletému výročí jsme klientovi navrhli nové logo.

Cílem byl rebranding značky, jenž měl vystihnout současný styl a hodnoty značky, které bylo potřeba přenést do moderního designu, odpovídajícímu aktuálním trendům.

Někdy může mít jakýkoliv kreativec ideální řešení přímo pod rukama, a tak dlouho kolem něj chodí, až o něj nakonec zakopne. To naštěstí nebyl tento případ, kdy jsme na základě znalostí hodnot a vize MS INVEST věděli, jaká jsou očekávání a kam klienta potřebujeme nasměrovat. 

Součástí rebrandingu bylo nastavení nového vizuálního stylu, který jsme zpracovali do přehledného dokumentu.

Přišli jsme tak s jednoduchou geometrickou variantou, která vychází z kombinace písmena M a tvaru moderní budovy. V rámci redesignu došlo ke změně názvu z Moravská stavební na MS-INVEST, jelikož společnost pod tímto jménem dlouhodobě vystupuje. 

Manuál vizuálního stylu

Logem to samozřejmě neskončilo a úspěšná spolupráce pokračuje až dodnes. Na základě nového loga jsme společnosti připravili i vizuální identitu, která navazuje na čtvercový tvar a barevnost loga. Layout všech materiálů je rozdělený na čtvercové sektory, čímž vzniká poměrně neobvyklý koncept, který odlišuje MS-INVEST od konkurenčních značek.

Komunikace pro klienta stavíme po dohodě především na propagaci jednotlivých developerských projektů a okolí, v němž se nachází. Projekty je potřeba dostatečně odlišit a zároveň zachovat jednotný vizuální styl značky, s čímž jsme si poradili nastavením vlastní barvy pro každý projekt. Snadno se tak podařilo zachovat kompaktnost značky, a přitom najít individuální přístup pro každý minulý, současný i budoucí projekt.

Web a zdroj trafficu

Na rebranding značky samozřejmě navazoval i nový web, který jsme pro MS-INVEST spustili. Kromě homepage, která prezentuje samotnou značku a působí jako rozcestník pro jednotlivé projekty, jsme právě pro snazší zákaznickou orientaci a naší komunikaci vytvořili i desítky menších webů, které slouží k získání leadů a detailní informaci o tom, co se na stavbě děje nového.

Plně responzivní web jako rozcestník pro jednotlivé projekty developera MS INVEST.
Plně responzivní web jako rozcestník pro jednotlivé projekty developera MS INVEST.

Abychom si nevyráběli pouze hezké weby a loga, bylo potřeba značku dostat blíže zákazníkům. Dlouhodobě tak vytváříme komunikační kampaně, které se týkají samotné značky developera, i podpory prodeje bytů, domů a kanceláří skrz jednotlivé stránky projektů.

Každá kampaň má své specifika, kdy kombinujeme formu online (výkonnostní marketing, social, SEO) i offline (OOH, inzerce v printu) komunikace, abychom dosáhli co největšího zásahu cílové skupiny.

Dlouhodobě se také staráme o komunikaci na sociálních sítích.
Dlouhodobě se také staráme o komunikaci na sociálních sítích.
komunikační kampaňlogoonlinereferencesociální sítěwebdesign
0
Sdílení
Sdílet na FacebookuSdílet na Twitteru
Předchozí

Značky s archetypem rebela se nebojí překročit hranice

2. 10. 2020
Další

Archetyp kouzelníka přenáší sny do reality

16. 10. 2020

E-book zdarma

Nejčtenější články

  • E-book zdarma: Sebejistá značka
  • DeepSeek: revoluce v AI nebo nástroj čínské kontroly?
  • Lednový social wrap: co nového přinesly sociální sítě?
  • Super Bowl: svátek reklamy (a amerického fotbalu)
  • Archetyp kouzelníka přenáší sny do reality

Newsletter

Všichni, kteří se zajímají o marketing, by měli neustále sledovat dění ve svém oboru. Stačí, když zadáte e-mail, a my Vám budeme pravidelně posílat zajímavé tipy a naše zkušenosti z praxe.

    Sledujte nás

    • Články
    • Případové studie
    • O nás
    • Slovník pojmů
    • Creative Heroes

    © 2025 Creative Heroes. All rights reserved.