Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes

Archivy

  • Březen 2022
  • Listopad 2021
  • Září 2021
  • Červenec 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červenec 2020

Rubriky

  • Brand Building
  • Case study
  • Copywriting
  • Grafika
  • Marketing
  • Online marketing

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace
Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes
Brand Building, Marketing,

Okouzlující archetyp milence vám přinese větší atraktivitu

od Lukáš Zelený21. 10. 2020
Mokeup-Milenec

Značky, které představují okouzlující tajemství a lákají neodolatelnou přitažlivostí obvykle pro strategii vlastní značky využívají oblíbený archetyp milence nebo milenky. Lidem nabízí pocit větší atraktivity vyvolané smyslností sdělení. Efektivně tak míří na emoce, které otevírají peněženky jejich zákazníků.

Nespresso, Victoria´s Secret, Ferrero Rocher nebo třeba Channell. Všechny značky mají něco společného. Jsou považovány za VIP značky, které jsou pro zákazníky atraktivní. Místo fyzické lásky ukazují různé formy smyslnosti a vášně, se kterými se lidé jednoduše ztotožní.

Závazek k úspěchu

Strategie vychází ze základní myšlenky dopřát lidem pocit výjimečnosti. Do této mise věnují veškerou svoji energii a pomocí emocí dosáhnou svého cíle, který mají se svými zákazníky společný. Vše se tak točí kolem moci a úspěchu, proto vidíte obraz, který se více než reálnému světu podobá tomu, který je známý spíše z filmů.

Touha po výjimečnosti totiž ze své podstaty nemůže být nikdy naplněna. Vždy bude možnost posunout se dále a dosáhnout většího úspěchu. Díky tomu mohou úspěšné značky jednoduše pracovat s loajalitou zákazníků, kteří s prvním nákupem získali pocit uspokojení, za krátký okamžik však přichází nutkání mít i další novinky téže značky.

Být atraktivní

Z vrcholu nechce nikdo klesat dolu. I to je důvod, proč právě tyto značky využívají emočně komunikované sdělení, které míří k vašemu nabytí sebejistoty. Každý chtěl být někdy jako „úspěšný muž dne“ v obleku Hugo Boss nebo mít „perfektní postavu“ jako modelky z kampaní Victoria´s Secret.

Přestože naplnit tuto vizi se díky produktům od značkových milenců a milenek nepodaří, dodají alespoň zákazníkům víru, že tak mohou být přijímaní. Tato vize pomáhá zvýšit fyzickou atraktivitu, se kterou souvisí vymezení proti hlavní obavě – nezůstat sám.

archetyparchetyp milenecarchetyp milenkabrandbrand buildingstrategie značkyznačky
0
Sdílení
Sdílet na FacebookuSdílet na Twitteru
Předchozí

Archetyp objevitele v sobě skrývá touhu po sebepoznání

16. 10. 2020
Další

Sebejistota a dominance z pohledu archetypu vládce

31. 10. 2020

E-book zdarma

Nejčtenější články

  • E-book zdarma: Sebejistá značka
  • Potřebujete definovat atributy značky nebo jde o přežitek?
  • Archetyp mudrc nabízí poznání
  • Archetyp kouzelníka přenáší sny do reality
  • Archetypy pomáhají budovat silné značky

Newsletter

Všichni, kteří se zajímají o marketing, by měli neustále sledovat dění ve svém oboru. Stačí, když zadáte e-mail, a my Vám budeme pravidelně posílat zajímavé tipy a naše zkušenosti z praxe.

    Sledujte nás

    • Články
    • Případové studie
    • O nás
    • Slovník pojmů
    • Creative Heroes

    © 2023 Creative Heroes. All rights reserved.