Budování značky pomáhá zvýšit úspěch vaší firmy
Brand Building, Marketing,

82 % investorů bude investovat pouze do společností se silnou značkou. Proč?

Mít známou a úspěšnou značku je fajn. A nejen to. V návaznosti na znalost značky rostou také počet zákazníků a tím pádem se zvyšuje i obrat, od něhož je blízko k potřebnému zisku. Nic nového pod sluncem. Odkud se však berou důvody, které vysvětlují, proč při tvorbě značky myslet na barva a je modrá ta správná, pokud ji mají už ti nejúspěšnější?

Blog-TNV
Brand Building, Copywriting, Marketing,

Tone of Voice aneb hlas vaší značky

Na první pohled možná jasná věc, kterou při budování značky nějak zvolíte, ale nechcete tolik řešit. Je tolik úkolů, tak tonalita nějak vyplyne. Co kdybyste to stejné udělali s logem? Začali nákresem od ruky a řekli si, že postupem času se k němu vrátíte a dotáhnete ho. Vaší značce by to určitě nepomohlo. Budujte tak značku postupně a zaměřte se na každý krok. Když budete přeskakovat, spadnete z větší výšky.

Článek - persony
Brand Building, Marketing,

Jak poznat cílovou skupinu a vytvořit personu?

Základní prvek při tvorbě strategie samotné značky, produktu. Stejně tak klíčový faktor pro jakoukoliv komunikaci a kampaň. Ke komu značka mluví? Komu prodává? A míří vůbec na správnou cílovou skupinu? Velká část firem definuje svoji cílovou skupinu a následně typické zákazníky na základě demografických údajů. Můžete však začít od potřeb, motivací i bariér vašich potenciálních zákazníků a demografii nechat až na závěr.

Model STDC_v2
Marketing,

Model See-Think-Do-Care míří na potřeby zákazníků

Existují spousty marketingových nebo obchodních modelů, které firmám pomáhají dosahovat cílů. Jeden z nejrozšířenějších je tzv. See-Think-Do-Care podle Avinashe Kaushika, který je ideálně optimalizovaný (nejen) pro potřeby digitálního marketingu, kde je možné přesně měřit výsledky, které přináší.

Barva značky nastavuje očekávání zákazníků
Brand Building, Grafika, Marketing,

Barva značky nastavuje očekávání zákazníků

Psychologické efekty barev v každém člověku vyvolávají trochu odlišné pocity. Jsou však barvy, které jsou obecně přijímané jako ukliďnující, vzuršující, motivující, ale i racionální a na druhé straně emocionální. Psychologie barev hraje v marketingu stále větší roli a nejde jen o samotnou barevnost, ještě větší roli u jednotlivých barev hraje světlost (světlá – tmavá) a sytost (bledá – sytá) barev.

Jak pracovat s archetypy při budování značky
Brand Building, Marketing,

Jak pracovat s archetypy při budování značky

V době, kdy jsou produkty i služby stále více podobné, je stále větší důraz kladen na význam samotné značky. Silná značka dokáže přilákat pozornost zákazníků a vyvolat v nich pocit souznění, který vede k cíli. Tedy nákupu a zisku pro firmu. Zároveň si lidé s takovou značkou vytváří vztah a zůstávají k ní loajální. Jedním způsobem, jak vybudovat silnou značkou, je pracovat s archetypy.