S významným českým developerem nás pojí pouto už delší dobu. Na začátku nás zástupce MS INVEST oslovili pro přípravu několika tiskových materiálů, naše spolupráce se však rozrostla a dnes stojíme za strategickým rozvojem značky, která má za cíl udržet pozici stabilní společnosti, která se zaměřuje na výstavbu komerčních i nekomerčních prostorů v Praze, Brně a blízkém okolí.
Obor, který působí spíše konzervativně a málokterý developer se rozhodne vsadit na jinou než osvědčenou cestu. Podobně tomu bylo i u MS INVEST, zlom však přišel, když se blížilo jejich dvacetileté výročí, pro které jsme vytvářeli společnosti nové logo.
Cílem byl rebranding značky, jenž měl vystihnout současný styl a hodnoty značky, které bylo potřeba přenést do moderního designu, odpovídajícímu aktuálním trendům.
Někdy může mít jakýkoliv kreativec ideální řešení přímo pod rukama, a tak dlouho kolem něj chodí, až o něj nakonec zakopne. To naštěstí nebyl tento případ, kdy jsme na základě znalostí hodnot a vize MS INVEST věděli, jaká jsou očekávání a kam klienta potřebujeme nasměrovat.
Přišli jsme tak s jednoduchou geometrickou variantou, která vychází z kombinace písmena M a tvaru moderní budovy. V rámci redesignu došlo ke změně názvu z Moravská stavební na MS-INVEST, jelikož společnost pod tímto jménem dlouhodobě vystupuje.
Manuál vizuálního stylu
Logem to samozřejmě neskončilo a úspěšná spolupráce pokračuje až dodnes. Na základě nového loga jsme společnosti připravili i vizuální identitu, která navazuje na čtvercový tvar a barevnost loga. Layout všech materiálů je rozdělený na čtvercové sektory, čímž vzniká poměrně neobvyklý koncept, který odlišuje MS-INVEST od konkurenčních značek.
Komunikace pro klienta stavíme po dohodě především na propagaci jednotlivých developerských projektů a okolí, v němž se nachází. Projekty je potřeba dostatečně odlišit a zároveň zachovat jednotný vizuální styl značky, s čímž jsme si poradili nastavením vlastní barvy pro každý projekt. Snadno se tak podařilo zachovat kompaktnost značky, a přitom najít individuální přístup pro každý minulý, současný i budoucí projekt.
Web a zdroj trafficu
Na rebranding značky samozřejmě navazoval i nový web, který jsme pro MS-INVEST spustili. Kromě homepage, která prezentuje samotnou značku a působí jako rozcestník pro jednotlivé projekty, jsme právě pro snazší zákaznickou orientaci a naší komunikaci vytvořili i desítky menších webů, které slouží k získání leadů a detailní informaci o tom, co se na stavbě děje nového.
Abychom si nevyráběli pouze hezké weby a loga, bylo potřeba značku dostat blíže zákazníkům. Dlouhodobě tak vytváříme komunikační kampaně, které se týkají samotné značky developera, i podpory prodeje bytů, domů a kanceláří skrz jednotlivé stránky projektů.
Každá kampaň má své specifika, kdy kombinujeme formu online (výkonnostní marketing, social, SEO) i offline (OOH, inzerce v printu) komunikace, abychom dosáhli co největšího zásahu cílové skupiny.