Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes

Archivy

  • Březen 2025
  • Únor 2025
  • Listopad 2024
  • Červen 2024
  • Listopad 2023
  • Září 2023
  • Červen 2023
  • Březen 2022
  • Listopad 2021
  • Září 2021
  • Červenec 2021
  • Červen 2021
  • Květen 2021
  • Únor 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Listopad 2020
  • Říjen 2020
  • Září 2020
  • Srpen 2020
  • Červenec 2020

Rubriky

  • Brand Building
  • Case study
  • Copywriting
  • Grafika
  • Marketing
  • Online marketing
  • Sociální sítě
  • Uncategorized

Základní informace

  • Přihlásit se
  • Zdroj kanálů (příspěvky)
  • Kanál komentářů
  • Česká lokalizace
Blog Creative Heroes
  • Články
  • Případové studie
  • O nás
  • Slovník pojmů
  • Creative Heroes
Case study, Grafika, Marketing,

Ulovili jsme rybáře na nového pomocníka

od Lukáš Zelený1. 7. 2020
zico_flexione

Uvést mezi rybáře nový originální produkt Unicarp III New Generation. Tak znělo zadání, kterého jsme se ujali a pro společnost ZICO jsme následně definovali vizuální styl, vyvinuli webovou aplikaci spolu s 3D modelem a animací jejich nového pomocníka na chytání ryb.

Firma ZICO začínala jako tradiční výrobce drobného rybářského artiklu, dnes jí na české a slovenském trhu patří výrazná pozice významného dodavatele rybářských potřeb, která se zaměřuje na dovoz prémiových značek z Asie a Ameriky vyrábějících pod obchodní značkou ZICO.

Vizuální styl na základě 3D modelu

Pro Indikátor Unicarp III New Generation jsme připravili klíčový vizuál, jenž měl za cíl vizuálně vystihnout přednosti produktu. Aby následné využití dokonale kopírovalo funkčnost i vzhled produkt, vyvinuli jsme detailní 3D model.

Vývoj webové aplikace

K uvedení na trh jsme vyvinuli také interaktivní aplikaci, díky které si uživatel vyzkouší veškeré funkce přístroje. Při zvolení funkce pod zvolenou ikonkou se začne přehrávat instruktážní video, které díky 3D animaci demonstruje danou funkci přístroje. Aplikace byla navržena pro dotykovou obrazovku, která je součástí prezentačního stánku na veletrzích.

Animované instruktážní videa

Aby zákazníci snadno a rychle pochopili jednotlivé funkce indikátoru, připravili jsme i jednoduchá vysvětlovací videa. Nejprve jsme si sami produkt důkladně nastudovali, otestovali. Poté jsme začali tvořit scénář, podle kterého jsme vytvořili tzv. rig (kostru loutky) produktu a rozpohyboval jej ve 3D softwaru. Celkem jsme připravili 13 animací.

animaceklíčový vizuálmarketingpřípadová studievideovizuální identitawebová aplikacezico
0
Sdílení
Sdílet na FacebookuSdílet na Twitteru
Další

Vypečeně dobrá značka z Belgie

24. 8. 2020

E-book zdarma

Nejčtenější články

  • E-book zdarma: Sebejistá značka
  • DeepSeek: revoluce v AI nebo nástroj čínské kontroly?
  • Lednový social wrap: co nového přinesly sociální sítě?
  • Super Bowl: svátek reklamy (a amerického fotbalu)
  • Archetyp kouzelníka přenáší sny do reality

Newsletter

Všichni, kteří se zajímají o marketing, by měli neustále sledovat dění ve svém oboru. Stačí, když zadáte e-mail, a my Vám budeme pravidelně posílat zajímavé tipy a naše zkušenosti z praxe.

    Sledujte nás

    • Články
    • Případové studie
    • O nás
    • Slovník pojmů
    • Creative Heroes

    © 2025 Creative Heroes. All rights reserved.